פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1700-50-15-50


מדפסת משולבת – על מה מדובר?


אנשים רבים תוהים לעצמם בכל הנוגע לסוגי המדפסות הרבים. כיום, כאשר מדובר על מדפסת מדובר על הרבה יותר מאשר הדפסה שרירותית של דפים עם דיו. כיום המדפסות החדישות יגיעו עם שפע של אפשרויות נוספות, החל ממכונת צילום משולבת, פקס, טלפון ואף אפשרויות להדפסה בתלת ממד.


כאשר מדברים על מדפסת משולבת, ידובר על מדפסת אשר מציעה ללקוח שלל רחב של אפשרויות, ולא רק אפשרות להדפיס דפים. ללא ספק מדובר במדפסת אשר יהיה משתלם במיוחד להיות הבעלים שלה. המדפסת תחסוך לנו את הצורך לאבזר את המשרד באינספור מכונות.

בכל אופן, במאמר הבא נסביר לכם כיצד לבחור מדפסת משולבת. המידע יעזור לכם לבצע החלטה מושכלת בעניין.


בחירת מדפסת משולבת


כאשר נרצה להצטייד במדפסת משולבת יעמדו לפנינו מספר אופציות. האחת השכרה של מדפסת והשנייה רכישת של אחת חדשה או משומשת. כל אחת מן האופציות טובה, והאחת שתתאים לכם תהיה תלויה בעיקר בצרכים שלכם.
שימו לב שאתם לא רוכשים את המדפסת המגניבה או החדישה ביותר רק בגלל שהיא כזו. כך יהיה מדובר בבזבוז מוחלט של כסף וללא שום היגיון. פשוט תבדקו מה הצורך של עובדי המשרד, ובהתאם לכך רכשו את המדפסת המשולבת. אם יש לכם צורך בפקס, מדפסת ומכונת צילום, אזי ללא ספק יהיה שווה להשקיע במכונה החדשה, כך שתחזיק מעמד למשך שנים רבות.
בדרך כלל כשהמשרד יותר לחוץ, כך סביר להניח שתצטרכו מדפסת עם יכולות תפוקה מהירות יותר, בכל אופן, זכרו לבחון היטב את המחירים במגוון חנויות, כך שלא תשלמו מחיר מופקע ולא הוגן בעבור המדפסת החדשה שלכם.


דעו לכם שניתן למצוא מדפסות משולבות להשכרה עם מתן שירות בכל רחבי הארץ. האופציה של השכרת מדפסות משולבות קורצת לרבים, כאשר מדובר בפתרון משתלם למדי ברוב המקרים. מדפסות משוכללות יכולות לעלות לכם המון כסף, ואם תרצו להימנע מההוצאה הגדולה תוכלו פשוט להשכיר מדפסת ולשלם סכום סמלי מדי חודש.

כמן כן חברת ניר-טק מספקת מגוון מוצרים עזר נוספים למשרד, אצלינו ניתן למצוא מגוון מכונות צילום להשכרה, מגרסות נייר משרדיות וכך גם מקרנים לקניה