פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1700-50-15-50


בחירת מדפסת למשרד

כל בעל משרד יודע שיש צורך לאבזר את המשרד בשלל רחב של אביזרים, החל מהדברים הקטנים ועד הדברים הגדולים ביותר, כדוגמת המדפסת. כיום קיימות בשוק מגוון מדפסות שונות, כגון מדפסות לייזר, מדפסות הזרקת דיו, מדפסות משולבות ועוד.  בכל אופן, על מנת שהמשרד יתפקד כשורה יהיה עלינו לאבזר אותו בציוד המתאים ביותר, וללא פשרות. אחרת נגלה שאנחנו משלמים את המחיר על כך בשלב מאוחר יותר. 
במאמר הבא נפרט בכל הנוגע לדברים שחשוב לדעת כאשר נרצה לבחור מדפסת חדשה. כדאי לקרוא בקפידה, היות ובדרך זו תוכלו להיות בטוחים שלא תתעסקו בתיקונים מעיקים מעת לעת, או שתהיו מתוסכלים בעקבות ההספק הנמוך של המדפסת, וכל זאת אך ורק בגלל שלא בדקתם את העניין לפני הקנייה. 


האם מדובר במדפסת לייזר?


בעבור אלו מכם אשר מעוניינים לרכוש מדפסת בעלת הספק גבוה במיוחד, דעו לכם שמדפסות הלייזר יעשו את שלהן ועל הצד הטוב ביותר. מדובר במדפסות משוכללות אשר יודעות להפיק דפים מודפסים תוך שניות, כאשר הזמן המדויק משתנה מדגם לדגם. ככלל, ככל שתשקיעו יותר כסף במדפסת הלייזר, כך סביר להניח שהיא תגיע עם יכולות יותר גבוהות. 

לצד זאת חשוב לדעת שבעבור אלו מכם אשר יסתפקו במדפסת בעלת הספק נמוך, דעו לכם שהמדפסות הישנות והקלאסיות יעשו את שלהן. לאור זאת, שימו לב שאין צורך להוציא כספים מיותרים אם אתם לא מתכוונים לעשות שימוש ביכולות של המדפסת המודרנית. אם תקנו מדפסת לייזר רק בגלל השם, אתם תבחינו במדפסת אשר עומדת לה בצד ולא נעשה בה שימוש הולם.
בכל אופן, אם תצטרכו מדפסת לייזר משוכללת, וודאי תשמחו לדעת שישנה אופציה להשכרת מדפסת. כיום ניתן לבצע השכרת מדפסות למשרד במחירים נוחים למדי, כך שכדאי לבחון את העניין. 


מדוע כדאי לקנות מדפסת חדשה?


כאשר המשרד יצויד במדפסת חדשה אנחנו נוכל לחסוך בעלויות רבות בעקבות כך. המדפסות החדשות עושות שימוש הרבה יותר יעיל בדיו ההדפסה, כאשר לצד זאת הן גם צורכות פחות חשמל. כך ניתן לראות כי בטווח הארוך השימוש במדפסת חדשה יחזיר את ההשקעה ויטיב עמכם בשלל דרכים.